Sunday, November 13, 2016

Michel C. Johnson – Echoes (1978)



Καλημέρα στους φίλους το blog μου. Μη με ρωτήσετε που και πως το βρήκα αυτό διότι δεν θυμάμαι. Τυχαία το βρήκα χτες αργά το βράδυ σκαλίζοντας τα αρχεία μου που προσπαθώ (μάλλον μάταια) να νοικοκυρέψω.

Έχουμε να κάνουμε με ένα Αμερικάνικο private press του 1978 μία κυρίας που ονομάζεται Michel C. Johnson.  O δίσκος ηχογραφήθηκε στο East Lansing του   Michigan, περιέχει μόνο δικά της κομμάτια, με το εξώφυλλό να έχει δημιουργηθεί από την ίδια. ΧΙΑΝ folk η κατηγορία που ανήκει. To Lp ηχογραφήθηκε το 1978 αλλά κυκλοφόρησε το 1981.


Θα πρότεινα ανεπιφύλακτα το Lp στους φίλους αυτού του είδους της μουσικής καθώς το βρίσκω πραγματικά πανέμορφο από την αρχή ως το τέλος. Να είστε όλοι καλά και να προσέχετε την υγεία σας.

Michel C. Johnson – You Are Jesus (1978)





Link:

5 comments:

Keith418 said...

Awesome! Thanks so much!

Anonymous said...

φιλε μου σε ευχαριστω παρα πολυ! εκπληκτικο Lp..
θα μπορουσες να μας το ανεβασεις σε wav μορφη?
να σαι καλα
Γιωργος

samakos9 said...

Θα μου έκανες μεγάλη χάρη εάν έβαζες και τους στίχους του You Are Jesus!!

Psych-Spaniolos said...

Φιλε anonymous μου βαζεις χρονοβορα πραγματα :) Εχει μωρε ποργραμματακια ελευθερα να το μετατρεψεις

Φιλε Samakos9 θα προσπαθησω τα Χριστουγεννα που θα εχω παραπανω χρονο να βγαλω τους στιχους

Ευχαριστω και τους δυο σας για τα σχολια

Be well Keith418

wcpaeb said...

Thanks for this rare Xian folk LP.

Yes if it was uploaded in lossless (WAV or FLAC) that would be even better but I appreciate all the LPs you have generously shared here so MP3 is ok too.