Saturday, February 09, 2008

Ultimate Spinach - Ultimate Spinach (1967)


Προσπαθώ να θυμηθώ άλλο ντεμπούτο Lp από ψυχεδελικό συγκρότημα αυτού του επιπέδου και δεν βρίσκω. Ίσως να μην θυμάμαι καλά (πέρασαν και τα χρόνια) ή ίσως να είμαι επηρεασμένος αφού είμαι φανατικός θαυμαστής των Ultimate Spinach. Όταν άκουσα αυτό το Lp πρώτη μαγεύτηκα. Ήθελα να μοιραστώ αυτά τα ακούσματα με άλλους, να ακούσω γνώμες και απόψεις, όμως τα χρόνια εκείνα δεν έβρισκα «συμπαραστάτες» αφού φίλοι και γνωστοί είχαν άλλες μουσικές προτιμήσεις. Ήμουν εκτός κλίματος (ίσως και καλύτερα) όπως μου έλεγαν, με μια μουσική που μόνο κέφι δεν έκανες. Τι εννοούσαν κέφι?
Για πολλά χρόνια και μέχρι να μου δοθεί η δυνατότητα να ακούσω το Lp αυτό σε ότι μορφή και αν βγήκε, ανακάλυπτα κάτι νέο. Κάθε φορά άκουγα κάτι διαφορετικό, κάτι περισσότερο από τις άλλες φορές. Κάθε φορά κάτι μου είχε ξεφύγει που ερχόταν όμως να προστεθεί στα προηγούμενα για συμπληρώσει το παζλ της ηχητικής μου απόλαυσης και γαλήνης.

Tracks:
1 Ego Trip
2 Sacrifice of the Moon
3 Plastic Raincoats / Hung Up Minds
4 (Ballad of) The Hip Death Goddess
5 Your Head Is Reeling
6 Dove in Hawk's Clothing
7 Baroque #1
8 Funny Freak Parade
9 Pamela

2 comments:

geoffrey mutton said...

Cheers for the intro to Ultimate Spinach and your blog. love it!!!!

Anonymous said...

Άκουσα το (Ballad of) The Hip Death Goddess στο beyondthebeatgeneration
και έμεινα με το στόμα ανοιχτό.
Θα ακούσω και τα υπόλοιπα κομμάτια
του album και ελπίζω να είναι το ίδιο
εξαιρετικά σαν το Death Goddess.