Friday, February 15, 2008

Beau Brummels - Triangle (1967)


Αποφάσισα να «ανεβάσω σήμερα ένα από τα αγαπημένα μου Lp,το οποίο έχω λιώσει στο παίξιμο. Το Triangle των Brummels θεωρώ πως είναι ένα εξαιρετικό άλμπουμ, μακράν το καλύτερο που έβγαλε αυτή η μπάντα από το San Francisco. Καταρχήν είναι το Lp που αφήνει πίσω τους Brummels των charts για να περάσει σε αυτούς, τους πιο μεστούς μουσικά που έχουν κάτι να πουν.
Θα χαρακτήριζα το δίσκο ως ένα εξαιρετικό δείγμα country, folk και ψυχεδελικής μουσικής. Αποτελεί έναν από τους αγαπημένους δίσκους μου τον οποίο είχα την τύχη να ακούσω και να βρω λίγο μετά την αποφοίτησή μου από το Λύκειο (WEA Records WS1692).
Προσωπικά και χωρίς ίχνος υπερβολής το συγκρίνω με το Forever Changes των Love και μάλιστα μου έκανε εντύπωση το γεγονός πως αυτή τη σύγκριση την είδα να γίνεται και στο net.
Από τις κορυφαίες στιγμές του δίσκου είναι κατά την γνώμη μου τα Magic Hollow, 9 Pound Hammer (αν θυμάμαι καλά στηρίζεται πάνω σε ένα παραδοσιακό Αμερικάνικο τραγούδι που τραγουδούσαν οι εργάτες ορυχείων. Το θεωρώ ως το καλύτερο του γκρουπ) και It Won’t Get Better. Όχι βέβαια πως τα υπόλοιπα υστερούν. Βρίσκω επίσης εξαιρετική την φωνή του Sal Valentino ιδίως όταν κάνει αυτό το τρέμουλο που έδωσε στο γκρουπ γενικά ένα ξεχωριστό ήχο.

Tracks:
Are You Happy?
Only Dreaming Now
Painter Of Women
The Keeper Of Time
It Won't Get Better
Nine Pound Hammer
Magic Hollow
And I've Seen Her
Triangle
The Wolf Of Velvet Fortune
Old Kentucky Home

1 comment:

Anonymous said...

Μεγάλη μπάντα...το Wolf of Velvet Fortune είναι το κάτι άλλο!!!!!